آروماتراپی

آروماتراپی

ماساژ آروماتراپی یا همان رایحه درمانی،یکی از سبک ماساژ هایی است که علاوه بر تکنیک های علمی و تاثیرگذار با روغن های معطر و طبیعی اجرایی میشود که ترکیب این دو میتواند معجزه ای برای بدن،روح و جسم باشد.

آروما تراپی
آروما تراپی

آروماتراپی میتواند در خیلی از موارد و مشکل ها راه رحل درمان ما باشد،مثلا یکی از بیشترین تاثیرگذاری آن برای به دست آوردن دوباره آرامش سلول های عصبی و سیستم ایمنی بدن است،که با عطر روغن های طبیعی و گیاهی آن تاثیر فوق العاده ای بر روی سیستم عصب مرکزی ما میگذارد.

آروما تراپی
آروما تراپی یا رایحه درمانی

ماساژ آروماتراپی یا رایحه درمانی یکی از معروف ترین سبک ماساژ هایی است که در دنیا شناخته شده و تقریبا با همین نام در دنیا جای گرفته و یکی از قدیمی ترین ها هم هست.

تقویت سیستم ایمنی و آرامش عصب ها یکی از مهمترین تاثیرگذاری ماساژ آروماتراپی است،اما آیا از این سبک ماساژمیتوان در همه فصل های سال استفاده کرد؟باید بگوییم که بله،ماساژ آروماتراپی محدودیت فصلی ندارد.

یادتان باشد ماساژ آروماتراپی،همانند تمامی سبک های ماساژ احتیاج به مشاوره های قبل از ماساژ دارد،پس حتما قبل از انجام ماساژ مشاوره های لازم در رابطه با دردها و مشکلات بدن خودتان را بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب سبک ماساژ را داشته باشید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *