خدمات رفع خستگی
مجموعه تخصصی ماساژ حال خوش با توجه به عملکرد و انتظار از هر سبک ماساژ،آن هارا به گروه های ماساژ های رفع خستگی، ماساژهای رفع استرس،ماساژهای مخصوص درد های عضلانی،ماساژهای پاکسازی پوست و ماساژهای لوکس تقسیم بندی کرده است،تا شما در دنیای بزرگ انواع سبک های ماساژ گم نشوید و با توجه به نیاز بدنتان راحت ترین انتخاب را داشته باشید. حالا ماساژ های رفع خستگی شامل چه سبک ماساژهایی میشود؟و آیا این ماساژ هارا ترکیبی انجام میدهند؟در جواب این سوال هایی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد باید بگویم که ماساژهای رفع خستگی شامل:ماساژ سوئدی،ماساژ روسی و ماساژ تایلندی میشود که تمام این سبک ماساژ ها دارای تکنیک های متفاوتی است که در ادامه با جزئیات بیشتری به هر...

رزرو تلفنی : 02188919720

4/5
رفع خستگی

مجموعه تخصصی ماساژ حال خوش با توجه به عملکرد و انتظار از هر سبک ماساژ،آن هارا به گروه های ماساژ های رفع خستگی، ماساژهای رفع استرس،ماساژهای مخصوص درد های عضلانی،ماساژهای پاکسازی پوست و ماساژهای لوکس تقسیم بندی کرده است،تا شما در دنیای بزرگ انواع سبک های ماساژ گم نشوید و با توجه به نیاز بدنتان راحت ترین انتخاب را داشته باشید.

حالا ماساژ های رفع خستگی شامل چه سبک ماساژهایی میشود؟و آیا این ماساژ هارا ترکیبی انجام میدهند؟در جواب این سوال هایی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد باید بگویم که ماساژهای رفع خستگی شامل:ماساژ سوئدی،ماساژ روسی و ماساژ تایلندی میشود که تمام این سبک ماساژ ها دارای تکنیک های متفاوتی است که در ادامه با جزئیات بیشتری به هرکدام از این سبک ها میپردازیم.اما در جواب سوال دوم که آیا این سبک ها ترکیبی اجرا میشود یا خیر؟باید بگویم که خیر،شما با توجه به نیاز بدن خود میتوانید قبل از انجام ماساژ از مشاورین مجموعه حال خوش استفاده کنید و یکی از سه سبک ماساژ های رفع خستگی را انتخاب کنید.

ماساژ سوئدی

یکی از بهترین و معروف ترین ماساژهای دنیا که با نام ماساژ کلاسیک هم شناخته میشود.ماساژ سوئدی یکی از سبک های نوظهور هم هست و خیلی از قدمت این ماساژ نمیگذرد اما میتوان با اطمینان گفت که یکی از سبک های علمی است که حتی عضلات ریز را هم جا نمی اندازد و تکنیک های آن کامل است و بعد از ماساژ شما بدنی سبک خواهی داشت و دیگر اثری از خستگی های کار و زندگی نیست.

ماساژ روسی

ماساژ روسی هم یکی دیگر از ماساژهای رفع خستگی حال خوش است که با تکنیک های تخصصی و تکنیک های کششی همراه شده تا باعث شود بعد از ماساژ احساس خستگی نداشته باشیم.یکی از فواید ماساژ روسی به دلیل همین تکنیک های کششی میتواند کمک به رفع خشکی های عضلانی هم باشد.

ماساژ تایلندی

یکی دیگر از سبک ماساژهایی که ممکن است اسم آن را زیاد شنیده باشیم ماساژ تایلندی است.البته که این سبک به دو صورت وجود دارد و در این بخش از خدمات منظور ما ماساژ تایلندی روغنی است و در این سبک از تکنیک های نقطه فشاری بیشتری استفاده میشود که باعث رفع خستگی و تا حدودی رفع اسپاسم های عضلانی هم میشود.

یادتان باشد حتما قبل از انجام ماساژ در مجموعه حال خوش مشاوره های لازم را بگیرید تا بهترین سبک را انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *