خدمات ماساژهای رفع استرس(آقایان)
مجموعه حال خوش در دو سانس مجزا برای بانوان و آقایان ارائه خدمات می کند،بانوان همه روزه از ساعت 11 الی 19 و آقایان همه روزه از ساعت 19:30 الی 23. ماساژهای رفع استرس(سالن تخصصی ماساژ حال خوش) دسته بندی ماساژ ها در سالن ماساژ حال خوش به ماساژ های رفع استرس،ماساژ های رفع خستگی،ماساژ های رفع درد های عضلانی،ماساژ های لوکس،ماساژ های لاغری،ماساژ ها و خدمات صورت و بادکش تقسیم بندی می شوند.اما این تقسیم بندی برای انتخاب راحت تر مشتریان عزیز است و به منظور ترکیبی بودن سبک های ماساژ نیست. ماساژ های رفع استرس در مجموعه حال خوش به ماساژ آروماتراپی(رایحه درمانی)و ماساژ روغن داغ تقسیم بندی میشود که شما می توانید برای انتخاب راحت تر با شماره تماس های مجم...

رزرو تلفنی : 02188919720

5/5
ماساژ رفع استرس
ماساژهای رفع استرس(آقایان)

مجموعه حال خوش در دو سانس مجزا برای بانوان و آقایان ارائه خدمات می کند،بانوان همه روزه از ساعت 11 الی 19 و آقایان همه روزه از ساعت 19:30 الی 23.

ماساژ رفع استزس
ماساژهای رفع استرس(سالن تخصصی ماساژ حال خوش)

دسته بندی ماساژ ها در سالن ماساژ حال خوش به ماساژ های رفع استرس،ماساژ های رفع خستگی،ماساژ های رفع درد های عضلانی،ماساژ های لوکس،ماساژ های لاغری،ماساژ ها و خدمات صورت و بادکش تقسیم بندی می شوند.اما این تقسیم بندی برای انتخاب راحت تر مشتریان عزیز است و به منظور ترکیبی بودن سبک های ماساژ نیست. ماساژ های رفع استرس در مجموعه حال خوش به ماساژ آروماتراپی(رایحه درمانی)و ماساژ روغن داغ تقسیم بندی میشود که شما می توانید برای انتخاب راحت تر با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمایید و از مشاورین مجموعه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *